Výsledková listina po náhradním termínu - DOKUMENTU.
INFORMACE K ODEVZDÁNÍ ZÁPISOVÉHO LÍSTKU A PODPISU SMLUV PRO PŘIJATÉ UCHAZEČE
Podrobné informace najdete ve svém emailu. Postupujte prosím dle uvedených pokynů.
Prosíme přijaté uchazeče, aby nás o svém zájmu či nezájmu nastoupit ke studiu informovali obratem na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pomůžete nám tím urychlit administraci přijímacího řízení.
Termíny pro odevzdání zápisových lístků a podpis smluv najdete také v emailu.
odevzdání zápisového lístku + podpis smluv
- pátek 06.05.2022 od 14:00 do 16:00; od 16:00 do 18:00
- pondělí 09.05.2022 od 14:00 do 16:00
- středa 11.05.2022 od 14:00 do 16:00
podpis smluv (zápisový lístek však musí být odevzdaný)
- středa 18. 05. 2022 od 14:00 do 16:00
- pondělí 23.05.2022 od 14:00 do 16:00
Všechny dokumenty pro vás budou nachystáné při dostavení se do budovy školy.
K podpisu smlouvy o studiu si prosím vezměte platný OP.
INFORMACE PRO NEPŘIJATÉ UCHAZEČE
Pro odvolání stačí vyplnit TENTO TISKOPIS a zaslat (nebo osobně donést) nejpozději do 3 dnů od doručení rozhodnutí o nepřijetí na adresu naší školy (tento tiskopis samozřejmě můžete zaslat nebo donést i před doručením rozhodnutí o nepřijetí).
Výsledky přijímacího řízení budou zveřejněny zde dle nařízení MŠMT:
- nejdříve 29. 04. 2022 pro řádný termín
- nejdříve (bude upřesněno) pro náhradní termín (ten je psán 10. a 11. května)
Zápisový lístek mohou přijatí uchazeči odevzdat nejpozději 10 pracovních dnů po vyhlášení výsledků. V řádném termínu to je 13. 05. 2022 a v náhradním termínu (bude upřesněno).