Výsledky přijímacího řízení budou zveřejněny zde dle nařízení MŠMT:
- po řádném termínu v tomto DOKUMENTU
- informace jak postupovat naleznete ve svém emailu
- po náhradním termínu v tomto DOKUMENTU
Zápisový lístek mohou přijatí uchazeči odevzdat nejpozději 10 pracovních dnů po vyhlášení výsledků. V řádném termínu to je 12. 05. 2023 a v náhradním termínu 05. 06. 2023.
INFORMACE K ODEVZDÁNÍ ZÁPISOVÉHO LÍSTKU A PODPISU SMLUV PRO PŘIJATÉ UCHAZEČE
Podrobné informace najdete ve svém emailu. Postupujte prosím dle uvedených pokynů.
Prosíme přijaté uchazeče, aby nás o svém zájmu či nezájmu nastoupit ke studiu informovali obratem na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pomůžete nám tím urychlit administraci přijímacího řízení.
Termíny pro odevzdání zápisových lístků a podpis smluv najdete také v emailu.
odevzdání zápisového lístku + podpis smluv
- pátek 05.05.2023
- od 14:00 do 16:00 - přijeďte prosím do 14:30
- od 16:00 do 18:00 - přijeďte prosím do 16:30
- úterý 09.05.2023 od 14:00 do 16:00
- čtvrtek 11.05.2023 od 14:00 do 16:00
podpis smluv (zápisový lístek však musí být odevzdaný)
- středa 17. 05. 2023 od 14:00 do 16:00
- středa 24.05.2023 od 14:00 do 16:00
Všechny dokumenty pro vás budou nachystáné při dostavení se do budovy školy.
K podpisu smlouvy o studiu si prosím vezměte platný OP.
INFORMACE PRO NEPŘIJATÉ UCHAZEČE
Pro odvolání stačí vyplnit TENTO TISKOPIS a zaslat (nebo osobně donést) nejpozději do 3 dnů od doručení rozhodnutí o nepřijetí na adresu naší školy (tento tiskopis samozřejmě můžete zaslat nebo donést i před doručením rozhodnutí o nepřijetí).